Miung.com

Saturday, May 25, 2013

Contoh pidato singkat bahasa jawa tema hari kartini 2014

Bahasa jawa merupakan bahasa daerah yang seharusnya kita jaga dan kita lestarikan. Di zaman yang serba modern ini sudah banyak sekali khususnya generasi muda yang berada di jawa tengah, melupakan bahasa daerah mereka (bahasa jawa). Di dunia canggih yang sudah berkembang teknologi seperti komputer dan internet yang menyediakan fasilitas email, facebook, twitter, dan blog/website ini seakan membuat mereka malu untuk menggunakan bahasa jawa dalam kehidupan sehari-hari yang mereka jalani. Untuk menumbuh kembangkan kembali penggunaan bahasa jawa di kalangan remaja dibutuhkan perhatian yang ekstra dari segala pihak. Mulai dari pihak sekolah, orang tua, masyarakat dan bahkan sampai anak-anak dini juga harus di ajari bagaimana menggunakan bahasa daerah yang baik dan sopan.

Contoh naskah pidato bahasa jawa singkat ini memang banyak dicari khususnya bagi siswa yang bertempat tinggal di jawa tengah (seperti saya). Pada umumnya pelajaran bahasa daerah (bahasa jawa) akan tetap di ajarkan, dan terkadang guru akan meminta kita membuat sebuah pidato berbahasa jawa yang harus dikumpulkan. Contoh pidato berbahasa jawa memanglah lebih sulit dibuat dibandingkan dengan contoh pidato bahasa Indonesia, namun jika kita orang jawa tengah asli saya rasa anda tetap akan bisa membuatnya meskipun hasilnya kurang memuaskan. Nah bagi anda yang diberi tugas oleh guru mencari pidato berbahasa jawa di majalah, koran, maupun internet mungkin contoh pidato bahasa jawa ini akan bermanfaat bagi anda.

Contoh pidato bahasa jawa dengan tema memperingati hari kartini.

Assalamualikum warahmatulah hiwabarakatuh

Ingkang kinurmatan Ibu Kepala SMKN 1 Magelang
Bapak soho ibu guru ingkang satuhu luhuring budi
Lan ingkang kula tresnani sanget rencang-rencang ugi adek-adek sedoyo.

Inkang rumiyin mugi kito sedaya sami-sami ngraosakin puji lan syukur kehadirat Allah SWT sehinggo ing wektu punika kito saget makempal ting mriki ing keadaan sehat lan mboten wonten alangan punapa-punapa. Ing wektu punika kula badhe pidato ingkang temanipun "mengeti dinten kartini", bapak/ibu lan rencang-rencang sedoyo mesti sampun ngerti sapa kuwi Kartini lan opo wae jasane tumrap bangsa lan negara, khususipun dumateng tiyang setri.

Ibu Kartini menika sampun nyedhiyani tuladha maring kito sedoyo khususipun tiyang setri, bilih jasanipun Ibu Kartini punika sakniki para tiyang estri saget ngrasaaken kebebasan ing sakjroning kehidupan utawa urip. Ndek mbiyen niku sing jenenge tiyang wadon gayange nggeh namung ting omah ugi nglayani bojonipun kiyambak, nanging amargo Ibu kartini memperjuangkan hak-hakipun wanita sahingga sakniki tiyang estri saget ngrasaaken sing jenenge bebas lan mboten ting nggriya mawon.

Atas jasa-jasanipun Raden Ajeng Kartini punika sakniki para kaum wanita saget bebas metu saking omah, saget nggolek panguripan kiyambak, saget bebas sekolah lan tasih kathah malih. Jalarain punika kula ngajak kalian rencang-rencang lan bapak soho ibu guru sedoyo supados ndadiaken pangeten dinten kartini punika dados dinten ingkang spesial lan saget ndadeake majune wanito Indonesia.

Cekap semanten anggen kula pidato, sak teruse kula donga maring sing kuasa supaya para wanito Indonesia saget dados wanita ingkang banggaaken dumateng bojone utawa tiyang kakung lan supados dadio wanito ingkang nggowo manfaat dateng Bangsa lan Negoro. Cekap semanten, yen anggen kula matur wonten lepate kula nyuwun ngapuro ingkang sak ageng-agengipun. Semogo dadio pidato niki nggowo manfaat dumateng sedayanipun, Bilahitaufik walhidayah..

Wassaamualaikum warahmatulah hiwabarakatuh

Demikian contoh singkat pidato berbahasa jawa dengan tema hari kartini, semoga membawa manfaat bagi anda yang membacanya. Untuk itu saya berharap agar kedepannya remaja Indonesia lebih menghargai bahasa daerahnya dan jangan sampai melupakan bahasa Ibunya sendiri. Jangan hanya memikirkan cowok atau cewek saja namun kita juga harus memikirkan bagaimana melestarikan bahasa daerah yang kita miliki supaya tidak dicuri oleh negara lain.

Terimakasih telah membaca !!!
Rating: 4.5

3 comments:

Komentar dengan kata tidak sopan, mengandung link, berwujud promosi, spam, SARA, tidak berkaitan dengan artikel terkait tidak akan pernah di publikasikan!